FAQ2019-01-16T09:24:23+01:00

LAGGAR PYJAMAS

FAQ

Rôzne farebné kombinácie a veľkosti, vždy tá istá kvalita, dosahujúca tú najvyššiu úroveň. Vaša spokojnosť pre nás znamená maximum. Neváhajte sa preto na nás obrátiť s akoukoľvek otázkou, ktorá sa týka nákupu či konkrétneho produktu, o ktorý máte záujem.

Doprava, poštovné a lehoty na doručenie2019-04-25T14:38:45+02:00

Dodacie lehoty závisia od spôsobu prepravy a sú nasledovné.

Slovenská pošta: 2-3 dni

Poštovné:

Osobný odber: 0€ (po tel.dohovore na adrese : Brnianska 10, Trenčín 91105)

Slovenská pošta: 0,00€
Prípadná dobierka: +0,00€

Aké platobné metódy mám k dispozícii?2019-03-18T09:26:38+01:00

Prvou možnosťou je prevod peňazí na účet IBAN: SK79 1100 0000 0029 4046 0380.  Pre identifikáciu platby použite číslo Vašej objednávky. Balíček Vám pošleme hneď, ako dorazia peniaze na náš účet. Zároveň si môžete vybrať aj formu dobierky, kedy zaplatíte za tovar v hotovosti pri jeho prevzatí.

Ako si správne vybrať veľkosť?2019-01-14T17:11:30+01:00

Kliknite si na našu veľkostnú tabuľku, ktorá sa nachádza pri každom jednom produkte. Nájdete tam kompletný návod, ako si zvoliť tú správnu veľkosť pre Vás. Rozhodujúci je v tomto prípade obvod pásu a bokov. Na výber máte aj rôzne dĺžky nohavíc, aby ste si vybrali skutočne to najlepšie pyžamo pre Vás.

Ako sa správne starať o textil?2019-01-16T09:22:32+01:00

Pred prvým použitím pyžamové nohavice vyperte. Ideálna teplota pre bavlnený materiál je maximálne 40 °C. Perte ich s podobnými farbami, obrátené naruby. Žehlite pri teplote žehliacej plochy najviac 150 stupňov. Nohavice nebielte, nesušte v bubnovej sušičke, nečistite chemicky.

Ako postupovať pri reklamácii?2019-01-14T17:04:52+01:00

Akonáhle zistíte, že má výrobok vadu, prestaňte ho používať a ozvite sa nám – telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom kontaktného formulára. Spoločne sa dohodneme na ďalších krokoch.

Môžem sledovať svoju objednávku?2019-01-14T16:48:17+01:00

Samozrejme. Sledovacie číslo Vášho balíka Vám automaticky zašleme na emailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. O jeho pohybe tak budete mať dokonalý prehľad.

Môžem si u vás objednať bez registrácie?2019-01-16T09:21:34+01:00

Objednávku môžete urobiť aj ako neregistrovaný zákazník. Ak si ale vytvoríte zákaznícky účet, o svojich objednávkach budete mať lepší prehľad a budete presne vedieť, v akom stave sa Vaša objednávka momentálne nachádza.

Ako dlho trvá doručenie balíka?2019-01-28T09:33:56+01:00

Doba doručenia balíka na Vami uvedenú adresu je rôzna. Závisí od toho, akého prepravcu si zvolíte.

Posielate objednávky aj do Českej republiky?2019-01-28T14:30:13+01:00

Zatiaľ ešte nie, usilovne však pracujeme na tom, aby sme Vám v budúcnosti túto možnosť mohli ponúknuť.

Aké sú vlastnosti 100-percentnej bavlny?2019-01-16T09:22:27+01:00

Ide o prírodný materiál, ktorý je vzdušný a príjemný na nosenie. Nechá pokožku dýchať, čo ocenia atopici, ľudia s alergiami a všetci tí, ktorí sa v umelých materiáloch jednoducho necítia dobre. Pyžamové nohavice zo 100-percentnej bavlny sú nenáročné na údržbu, vďaka svojej kvalite sú navyše pevné a v šatníku Vám vydržia dlho.

Ako zistím číslo účtu, na ktorý mám zaslať platbu?2019-01-16T09:18:22+01:00

Po dokončení Vašej objednávky sa zobrazia platobné údaje, v rámci ktorých sa nachádza aj číslo nášho účtu.

Kedy môžem tovar reklamovať?2019-01-14T17:03:41+01:00

Tovar môžete reklamovať v tom prípade, ak má zjavné alebo skryté vady, ktoré ale nevznikli jeho používaním alebo opotrebením.

Ako dlho bude reklamácia trvať?2019-01-14T17:05:36+01:00

Reklamáciu sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase, presný termín Vám však nie sme schopní vopred oznámiť. Maximálna lehota je zo zákona 30 dní od jej uplatnenia. O vybavení reklamácie budete okamžite informovaní.

Kam mám reklamovaný tovar zaslať?2019-02-06T09:43:34+01:00

Reklamované kúsky spolu s kópiou daňového dokladu a prípadne dôvodom reklamácie pošlite na našu adresu: Laggar Pyjamas, Rudolf Koiš, Brnianska 10, Trenčín 91105

Pyžamové nohavice sa mi páčia, ale nesadla mi veľkosť – môžete mi ich vymeniť?2019-01-14T17:07:18+01:00

Samozrejme, tovar vám vymeníme, a to aj bez udania dôvodu. V tomto prípade platíte len za poštovné.

Ako zistím, v akom stave sa nachádza moja objednávka?2019-01-16T09:21:38+01:00

O jej stave budete informovaní prostredníctvom e-mailu. V prípade, že ste registrovaný zákazník, stav Vašej objednávku môžete sledovať v rámci svojho zákazníckeho účtu.

Aké veľkosti mám na výber?2019-02-06T09:41:41+01:00

Pyžamové nohavice vyrábame v rôznych veľkostiach – od najmenšieho XS až po XXL. Navyše si môžete zvoliť aj ich dĺžku, aby ste sa v nich cítili skutočne komfortne. V ponuke je skrátená, štandardná, predĺžená a extra predĺžená.

Môžem si objednať aj inú veľkosť, než aká sa nachádza v ponuke?2019-01-28T09:42:45+01:00

Ozvite sa nám a spoločne skúsime nájsť pre Vás to najlepšie riešenie.

Neviem sa rozhodnúť, ktorá veľkosť je pre mňa lepšia, čo mám robiť?2019-01-14T17:12:58+01:00

Pozrite si našu veľkostnú tabuľku, ktorá sa nachádza pri každom produkte. Tá Vám poskytne presný návod, ako zistiť Vašu veľkosť. Pokiaľ sa rozhodujete medzi dvoma veľkosťami, radšej si objednajte tú menšiu.

Go to Top