Ako zistím, v akom stave sa nachádza moja objednávka?
O jej stave budete informovaní prostredníctvom e-mailu. V prípade, že ste registrovaný zákazník, stav Vašej objednávku môžete sledovať v
Od creathinkstudios|2019-01-16T09:21:38+01:0014 januára, 2019|Nákup a reklamácie|
O jej stave budete informovaní prostredníctvom e-mailu. V prípade, že ste registrovaný zákazník, stav Vašej objednávku môžete sledovať v
Od creathinkstudios|2019-01-14T17:07:18+01:0014 januára, 2019|Nákup a reklamácie|
Samozrejme, tovar vám vymeníme, a to aj bez udania dôvodu. V tomto prípade platíte len za poštovné.
Od creathinkstudios|2023-01-11T10:38:38+01:0014 januára, 2019|Nákup a reklamácie|
Reklamované kúsky spolu s kópiou daňového dokladu a prípadne dôvodom reklamácie pošlite na našu adresu: Laggar s.r.o. Brnianska 2330/10, 911
Od creathinkstudios|2019-01-14T17:05:36+01:0014 januára, 2019|Nákup a reklamácie|
Reklamáciu sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase, presný termín Vám však nie sme schopní vopred oznámiť. Maximálna lehota
Od creathinkstudios|2019-01-14T17:03:41+01:0014 januára, 2019|Nákup a reklamácie|
Tovar môžete reklamovať v tom prípade, ak má zjavné alebo skryté vady, ktoré ale nevznikli jeho používaním alebo opotrebením.
Od Tomáš Jakubík|2019-01-16T09:21:34+01:0020 septembra, 2017|Nákup a reklamácie|
Objednávku môžete urobiť aj ako neregistrovaný zákazník. Ak si ale vytvoríte zákaznícky účet, o svojich objednávkach budete mať lepší
Od Tomáš Jakubík|2019-01-14T17:04:52+01:0020 septembra, 2017|Nákup a reklamácie|
Akonáhle zistíte, že má výrobok vadu, prestaňte ho používať a ozvite sa nám – telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom kontaktného